söndag redan

hallå där! igår blev det som jag visste, fullt igång hela dagen.
gick upp redan vid åtta då jag skulle åka till örebro med mamma och pappa.
vi skulle kolla på lite allt möjligt, jag var ute efter en klänning men hände att jag
inte hittade en enda klänning med lite annat fint, tänkte visa er det här så småningom.
kom hem vid fyra och hoppade (typ hoppade iallafall) in i duschen och fixade iordning mig.
drog till johanna vid halv sju tiden där amanda,johanna och linn var.
vi grillade och drack lite och därefter åkte vi in till hova.
var en rolig kväll på lite olika platser och så vidare. helt klart godkänd kväll! 
idag sov jag länge och förövrigt bara chillat, tog en efterlängtad tur med pappa på motorcykeln även.


på denna bild ser jag ut som en alien faktiskt!
inatt när jag och johanna gick hem.. ha ha ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0