today

idag bestämde jag och mamma oss för att åka till skövde på en tripp, eller egentligen bestämde vi det igår typ men jaja vi kom dit vid halv tolv ungefär och det öppnade inte förns tolv?! man bara eh?
seriöst tolv, chill jobb bara sovmorgon typ ju latmaskar :)
var ju ute efter lite grejer och det var mamma också.
gina tricot var inte öppet i skövde själva centrum, ingen aning om varför blev sur haha så vi 
åkte till esplanad istället för att hitta det jag ville ha. 
nu är jag hemma och helt plötsligt blev det väldigt tråkigt..
är söndag omöjligt att ha kul känns det som.. förutom om man är utomlands då.
bilder kommer strax på lite nytt. 



idag körde jag på mina höga mörka jeans från gina
linne från bikbok och tröja/jacka från rut m.fl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0