galet,oklart,roligt.

hahaha galen sista kväll/natt/morgon.
var uppe åtta ungefär så känner mig rätt halvdan idag haha!
började med förfest hemma hos martin där det var riktigt mycket folk, trevligt.
senare drog alla och ja, oklart där.. man sprang runt lite överallt.
tillslut vid ungefär tre så bestämmer vi oss för att beställa limousine (stavning?)
hem till filip där vi skulle efterfesta. blev ett riktigt håll igång och tillslut var det bara
jag och rosina som var uppe.. typ. haha! sjukaste kvällen kan jag nästan tänka mig.
idag vaknade jag tre vilket var konstigt men känns som att jag inte fått en blund.
har bara ätit och kollat tv och så kommer det nog fortsätta! ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0