JOHANNA KOMMER HIT SÅ BLIR DET BYGGET

god kväll på er.. om ca tjugo minuter kommer schillen hit (johanna)
vi ska sova på bygget och diskutera många olika saker eftersom vi har mycket att ta igen. 
bland annat känner jag på mig att det kommer bli ett eller annat skratt haha!
för övrigt har jag inte gjort så mycket, beställde skorna och två plagg från h&m tack mammii love youu<3
(hon läser min blogg om ni ej fatta haha)
så nu väntar jag bara på att ett paket ska komma till mig.
sitter och tittar lite på iphone fast stör mig alla har en sån typ så ah vet inte om jag verkligen ska falla
mig in i det träsket eller ej hihi. tittat på black berry också, sjukt coola!
sugen på en ny mobil fast är fäst vid min gamla (dock seg och hackande) mobil!


kommit på att mitt ansikte är väldigt avlångt ändå?
har alltid fått hört att jag har hjärtformat.. fast kanske bara har men bilden att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0