FÖRLÅT

jag vet, min uppdatering! hittar ingen bättre ursäkt än att säga att jag inte haft tid eller lust, plus det har varit otroligt fint väder så vill inte sitta på datorn och datorerna här hemma krånglar.
kan berätta snabbt om dagarna!

fredag- var ju i stockholm, fixade håret hos bobby så nu är jag mycket ljusare igen.känns skönt, saknat den hårfärgen! bobby är alltid lika duktig :)
åkte sedan hem till hova efter det och när vi kom hem drog vi en sväng till mariestad och var med några.
lördag- solade och sedan bar det av till sjötorp (sjötorpsdagarna) först var vi hos anton ett tag sedan drog vi alla och satte oss utomhus vad kanalen, var en riktigt rolig och trevlig kväll! :)
söndag- grillade i otterberget med helen,richard,erik,filip och wille. åkte sedan till richard och spelade kubb eller vad det nu heter.. simon och gurra kom även efter ett tag! sedan åkte vi alla till sjötorp men där var det dödare än dödas. bestämde oss för att dra hem. jag helen och simon åkte till martin och tog en kaffe eller två!
idag är det måndag och jag vet inte vad jag ska göra? jaaja.
har bilder att lägga upp men kan inte göra det här!! så surt!
ska försöka lägga upp dom imorgon i skolan.. hoppas jag hinner det.
imorgon blir det inte mycket till skola börjar klockan halv tio, ska bara spela brännboll haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0