första juni idag

min uppdatering beklagar jag.. för åskan gick igår!!
och äntligen när den var över och jag skulle koppla in allting igen så funkade det inte?!
så hoppas att det funkar nu när jag kommer hem.. (just nu sitter jag i skolan och skriver)
hade ju lite roliga och mysiga bilder att ladda upp igår.
var ju fint väder på dagen så vi solade lite jag helen och becka.
åkte även in och köpte jordgubbar,melon och så vidare. blev grillning på kvällen,
så var det me det iallafall.. nu sitter jag i skolan. har dock slutat.
men helen är påväg hit till skövde så sitter och väntar på henne, dö hungrig.
vill ju inte direkt sätta mig och käka en hamburgare själv så att säga..
nu är det ju låååång ledigt hihi! ända till tisdag mihi sen går man bara till torsdag
sen tar jag sommarlov. fisken va gött. kan inte fatta.
denna bild kommer jag ihåg jag tog precis när vi börjat skolan..
haha fy fan för det nu alltså! riktigt söt var jag också :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0