måndag

jävla tråkigt i sverige. seriöst sommar också händer ingenting eller?
haha seriöst vill bara ta en sista minuten till magaluf helt allvarligt.
har fortfarande as ont i halsen kunde inte somna igår pga det så det var också lika kul!
mina mandlar är lite halvt svullna, tänker inte bli sådär sjuk igen för då dör jag.
sen flagar jag för fult så i morse stod jag och skrapade av ett helt lager hud i pannan,
riktigt mysigt det skulle ni allt ha sett, kanske skulle gjort en videoinlägg istället? ;);)
ahaja vi hörs la för finns ju inget att skriva om här hemma!

Kommentarer
Postat av: becka

det blir vad man gör det till :)

2011-06-28 @ 10:59:12
Postat av: Linda

och när man försöker och det hjälper inte? :)

2011-06-28 @ 14:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0