om magaluf

hej hopp har varit vaken ett tag, typ iallafall.
veckan i magaluf var helt otrolig.
kortfattat var den rätt galen och hur rolig som helst.
jag skar upp foten när vi räddade en random, fick nackspärr och låg ner en hel dag
och så vidare. ja shit.
vi var mest på grabbarna grus orginal, blev kompisar med bartenderna som jobbade där.
hur schysta som helst! vi testade även att dra till grabbarna grus beach club men ska vi vara
helt ärliga var det absolut inget för oss. jag tror inte riktigt vi är så vilda.
bara sprutar sprit åt alla håll och folk överallt och galet, klär av sig och allt.
det är inte riktigt min stil men! haha vi var där kanske tre gånger, men då gick vi dit klockan
fem på morgonen så var rätt så lugnt, eftersom dom stängde klockan sex.
annars var veckan helt ah galet.
det var 30+ i skuggan, klarblå himmel varje dag.
i solen gick det knappt att ligga för det var så jävla varmt.
jag är inget brun för har inte solat något, dels för varmt och sedan vaknade vi klockan fem på
dagen för vi kom hem vid åtta eller något haha! men men så ska det vara!
just nu känner jag mig lite halv dålig, min hals är helt borta och huvudvärken bara gnager.
riktigt jobbigt. hoppas det går ner!!
första kvällen vi var på gg orginal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0