TOP 5 (bara för att. har inget att skriva om)

TOP 5 SNYGGASTE KILLAR/MÄN


1. Johnny Depp
haha..vem hade inte gissat på det?
jag gillar inte bara hans utseende utan hela hans karaktär.
2. Kurt Cobain
synd att han är död.. musiken han gjorde var ju bäst.
snygg är/var han iallafall!

3. Paul Walker
så sexig haha! finns typ ingen mer kommentar?!!
4. Robert Pattinson
hade det varit för ca 1-2 år sedan hade han legat tvåa.. hahaha!
men han är så snygg och mystisk ju!!
5. Justin Bobby
honom tog jag mest bara för att han är jävligt snygg och för jag inte
kom på något annat.
linda: mamma, säg någon snygg kille, toppar 5 snyggaste på min blogg,
kommer inte på någon som ska va nummer fem..
säg någon snygg!!
mamma: hmm... eric saade?
linda: HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA
mamma: hahaha sluta linda!!
linda: haha ja fast honom tar jag INTE med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0