Dag 22 – Det här upprör mig.

Har insett att jag inte riktigt vet om jag kommer orka göra alla dessa dagar,
men ja.. iallafall.
Dag 22- Det här upprör mig.

Det finns mycket man kan bli upprörd över, små saker som stora saker men jag tar nog
upp något som upprör mig riktigt mycket: Djurmisshandel,
DET ÄR BLAND DET VÄRSTA JAG VET!
Folk som gör elaka saker mot djur som exempel slår dom, svälter dom och så vidare.
Kan knappt skriva eller prata om det bara jag får ont i magen och blir arg och samtidigt ledsen.
Det finns ju program också som "djurpolisen" det är så hemskt.. kan inte titta på det.
En gång satt jag och tittade på animal planet (ni vet kanalen?) ja och då kom det en reklam
om misshandel av djur och jag började gråta direkt.. mår så jävla dåligt av det.
Sen exempel finns det inte massa skit filmer också man kan se på youtube, existenz
och så när folk gör elaka saker mot djur?? eller har jag fel? har för mig det.
för det första kan jag inte förstå varför folk sitter och tittar på det, alltså stört eller?
så jävla dåligt att ens lägga upp det och sen sitter störda folk och tittar på det ?!
har hört talas om en film när en kille slänger ut en LEVANDE hund från en bro medan hans
vänner filmar och tittar på ALLTSÅ VAD FAN?! hur stört är det eller?
ni ser bara hur mitt utbrott börjar växa nu.. sen att folk sitter och tittar på det är också stört.
folk kan starta igång något äckligt med djur och säga "titta på det här dom gör så och så med det här djuret!!"
men jag vill inte titta? varför skulle jag vilja titta? för att det är hemskt?
fattar ens inte hur normalt folk kan sitta och titta på det, tycker fan också det är allvarligt stört.
kan inte förstå hur människor kan vara elaka mot djur.
djur ska behandlas med respekt, dom är också levande varelser FAN vad ledsen jag blir.
som ni ser jag blir lite upprörd av mig men ja. vi slutar det annars kommer jag bara vräka
sen folk som bär äkta päls alltså jag har lust att smälla till dom, äckligt som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0