Dag 27 – Min favoritplats.

Åh herre jesus jag har många favoritplatser! en i skolan så klart!!! .. HAHA SKÄMTA

nej men en av mina favoritplatser är nog utomlands, speciellt gran canaria,
går ju inte att beskriva hur det är när man är där nere! hela man är lycklig typ.
speciellt när det är kallt här i sverige är det underbart att vara utomlands.
när man kliver av planet och möter en varmare vind, hittar till hotellet, byter om direkt
och lägger sig och solar och bara njuter (låter lite poetisk inte meningen)
sen alla roliga utekvällar. älskar det verkligen! allt var fan bäst då haha

några bilder sen utekvällarna i gran canaria



min andra favoritplats är så klart mitt hem. det är så mysigt och speciellt på sommaren
då man kan vara ute vid poolen och altanen, det är absolut mitt favorit ställe!
så jäkla härligt, då är allt också så himla perfekt.
bara njuta av en hel riktigt varm sommardag haha och sen sitta på kvällen där och äta
grillat.. fan vad gött haha

bilder sen poolen och altanen från sommaren :)


min tredje favoritplats är i mustangen, skulle vilja bo i den ibland.
FAN VAD JAG LÄNGTAR TILLS JAG FÅR KÖRKORT OCH FÅR KÖRA DEN. iiihii









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0