det är lördag

hallå lördag och ni andra :)
igår var jag och helen uppe på bygget, simon och gurra kom också.
gurra åkte hem efter ett tag men simon stannade kvar och vi tre hade det jätte kul,
hhihi som vi alltid brukar att ha så att säga!
simon lärde oss lite bugg-moves där vid två på natten haha riktigt trevligt :)
idag sov jag till elva så har jag bara käkat frukost sen har jag inte så mycket
mer att berätta om dagen för hela har ju ej gått!
skulle ju visat linnet igår också men hann/orkade aldrig, ska försöka lägga in det nu.
dock så dampar allt så fort jag tar fram bilder så får se om jag lyckas nu.
har typ försökt 500 gånger.. lite tråkigt faktiskt. min dator har fått damp av något slag
BLIR SOM ENS ÄGARE
happ undra vad som händer ikväll? hoppas på något kul, för jag vill göra något kul!
återkommer med info från mitt liv som är intressant hahaha hejdå hyenor


en bild sen igår, nya linnet förresten men ska skaffa fram bättre bild!
(tog kortet inne i helens rum)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0