en kväll med taube

nu kom jag precis in till lägenheten, har varit hos min kära vän taube i hennes lägenhet!
hade det väldigt trevligt, snackade och skrattade. Var jätte roligt att vara med min BRB-vän.
(hehe hoppas du fattar johannis)
nu ska jag ta mig något att äta för är faktiskt lite hungrig.. hahaha!
imorgon är det en ny skoldag, har praktiskt prov i hantverk med lite uppsättningar och så.
har inte så mycket mer åå säga så nu får det räcka.
ha en trevligt fortsatt kväll kram linda
taube och jag sommaren 2009 hhihi var ett tag sen nu!

Kommentarer
Postat av: johanna

Tack för en grym dag min käre BRBkompis! <3

och klart jag fattar de ellelelelel :D

2011-03-02 @ 21:23:31
URL: http://entities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0