en uppdatering

tja yo hej
har inte bloggat alls idag men har inte haft tid eller lust.
men nu kommer ett litet kvällsinlägg iallafall :)
min dag har varit helt ok, fick reda på en del utav ett prov jag gjorde
för ett tag sen och hade fått bra betyg på det, blev alltså dårå glad,
efter det hade vi ju prov praktiskt i hantverk idag, jätte nöjd med betyget jag fick :)
roligaste var att man skulle fantisera ihop en frisyr utav det vi lärt oss denna vecka,
och jag hade ingen aning om vad jag skulle göra utan jag bara gjorde något haha.
tur att det gick bra iallafall.. nog om det.
kom till lägenheten och städa pyttelite sen efter det åkte jag och helen homeee.
har ätit god taco idag as längesen sist!
annars har jag inte gjort så mycket mer, duschat och lite så.
happ, ynkligt lite tråkigt inlägg men men
ha en bra kväll ciao linda


jag och helen förra året på gran canaria


jag och helen i år på gran canaria


känner knappt igen mig (eller jo visst gör jag det men) på första bilden,
haha var ändå bara ett år sen ju.. eller bara och bara.
gillar verkligen inte min hårfärg på den bilden, nej nej verkligen nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0