ett test bara för att.

För 1 år sedan;
Hur gammal var du? - man kan säga att jag var 16 för jag fyller 17 om mindre än en månad så att JA.
Vilken klass gick du i? - 9an haha
Vad hade du för hårfärg? - brunt tror jag.. typ. eller hade jag slingat?
Hur lång var du? - 2 cm
Hade du någon pojk/flickvän? - nepp
Vad brukade du göra på fritiden? - gissar på familj,kompisar och så vidare?
Vilka umgicks du med? - vi alla vet nog vilka. 
Hur såg du ut? - typ som jag gör nu? fast har ju säkert förändrats också? 
Var allt bättre då? - nee, tycker allt är mycket bättre nu. 
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - vi går framåt i tiden, inte bakåt så orka fokusera på det. 
Har du förändrats? - ja, lite såklart. klart man gör det eller?

Nu;
Hur gammal är du? - 16 men om mindre än en månad 17. 
Vilken klass går du i? - första året på gymnasiet- stylist A
Vad har du för hårfärg? - jag är ljushårig. 
Hur lång är du? - 167 cm typ. 
Vem är du kär i? - i en hyena! hihi 
Har du någon pojk/flickvän? - nej :) men på g med en hyena.
Vad brukar du göra på fritiden? - bajsa.... nej men seriöst som alla andra ungdomar gör?
Vilka umgås du med? - olika hihi!
Hur ser du ut? - vissa är gröna, vissa lila osv.. nej men som människor? 
Har du kysst någon? - ja
Sovit brevid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Slagit ner någon? - nej, eller räknas det när man dödar spindlar oså?
Svikit någon? - vet inte, har jag kanske? jag har ingen aning
Fuskat på prov/läxförhör? - nej! 
Blivit kallad Bögjävel? - HAHA säkert.
Kallat någon Bögjävel? - ja
Druckit alkohol? - ja
Vem Skrev du senast till på msn? - HAHA det kommer jag verkligen inte ihåg! är aldrig inne på msn längre, minns inte ens när jag var inne sist. 
Kramade du senast? - vet inte? kanske linn? ej säker! 
Vill du vara med just nu? - johnny depp eller paul walker skulle sitta fint!
Ringde dig senast? - mamma!
Skickade ett sms till dig senast? - helen 
Skickade du ett sms till senast? - helen
Vad Drack du senast? - cocacola
Köpte du senast? -bröd och så
Gjorde du igår? - inte ett piss skit
Ska du göra imorgon? - jag ska praktisera sen får jag se vad mer dagen har att bjuda på!
Vill du göra just nu? - inget alls typ. jag är småtrött hihi
Åt du senast? - två mackor
Är närmast dig som är rosa? - min byxor (haha pyjamas okej?)

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - nej
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja, jag tror det?
Nån har sårat dig så du börjat gråta - gråta och gråta, brukar inte gråta över kärlek och så. ej min grej! -rimma fyndig jag e
Du har haft ett förhållande som varade över 5 månader - haha ja fast jag gick i ettan (alltså när jag var riktigt liten)
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - ah fast jag gick i ettan (alltså när jag var riktigt liten)
Du har haft ett förhållande som varade över två år -ah fast jag gick i ettan (alltså när jag var riktigt liten)
ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - japp
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - japp
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - inte va jag vet?
Jag har en hemlighet som ingen vet - japp
Jag har fuskat i ett spel - men ja, fuskar man inte vill man inte vinna tillräckligt okej?
Jag har struntat i ett prov - nej. är för cool för det ni vet!


DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej! 
Jag kan inte svälja piller - jo jag kan svälja piller?:O asså om vi pratar om alvedon,ipren oså men inget annat!!
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexia och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - typ
Jag har vaknat gråtande - ja, men det är ju när jag drömt något eller så!
Jag har somnat gråtande - nej, eller när jag varit riktigt ledsen någon gång kan man ju ha gråtit innan man somnat liskom.

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja det är så hemskt och jobbigt
Jag har sett någon dö - japp sett en spindel dö, en mygga, en fluga osv
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej
Någon nära till mig har begått självmord - nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0