FEEL LIKE LETTING GO



nu är jag i hova igen efter en natt i mariestad!
haha känns som att jag flyger runt överallt nästan..
jaja, sitter här och dricker kaffe och käkar lite glass, skit gött du vet.
min dag och kväll består utav mys med familjen
ska bli såå mysigt hiih! vi ska grilla utomhus för första gången,
sen ska vi kolla på melodifestivalen för det är ju final idag ni vet??
har inte kollat en enda gång på hela melodifestivalen, men jag tycker inte det är så bra.
så trött på hur svenskar röstar.. undra vad alla har för musiksmak egentligen.
ni vet liksom hon maria ernman? typ opera vem fan vill se det?
sen anna bergendahl? nej fy! men men så kan det gåå,
men ska bli kul att se finalen med nära och kära.


What if you would just come right out of these clothes
You can finally feel the wind when it blows
Don't be scared to be free to let go, show it off
Feel like letting go

Kommentarer
Postat av: Chrisstine

Your website is extremely interesting

2012-08-17 @ 08:01:05
URL: http://chrisstine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0