got my middle finger up, i don't really give a f*ck

är inte helt säker på att det är helt rakt klippt längst ner på mitt hår..
gillar det inte riktigt. men jag älskar längden och det känns så fräsch hihi
bara det är jobbigt längst ner tycker jag när det är helt spikrakt.. inte mig liksom.
fick ju sluta väldigt mycket tidigare, gick till den praktikplats jag ska vara
på nu dom två kommande veckorna och presentera mig och så vidare.
nu sitter jag här, har precis fått i mig lite käk och nu är det tv och musik.
ska dra mig mot matteboken snart.. usch vad tråkigt det är!! :(
imorgon är det prov på matten.. nervös som vanligt är jag haha
happ hörs kanske senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0