halvdöd

har suttit och pluggat ungefär hela kvällen.. japp hela kvällen.
matte hela tiden också, min hjärna känns som att den typ är helt död just nu.
har ju som sagt prov imorgon och har suttit och övat varje dag på matten,
vet att jag ändå kommer sitta som ett ufo imorgon på matteprovet.. alltså ja.
efter det körde jag igång lite snabbt med städning här,
gjorde rent som tusan i badrummet, mamma hade köpt någon rengöringssak till
badkar, handfat osv.. och det behövdes verkligen!! så jag har stått på knäna och
skrubbat lite överallt hehe.. men nu doftar det rent och fräsch där inne och är jätte fint.
även damsugit och tvättat golven.. hunnit med att duscha också.
imorgon åker jag ju som sagt var hem till hova!
nu ska jag sitta här vid datorn ett tag och titta på tv samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0