idag är det söndag..

igår var det jätte kul, åkte ju till gullspång så var vi lite tjejer.
vi lyssnade på musik,pratade och så vidare.. hade en jätte trevlig kväll :)
idag kom pappa och hämta mig halv tolv, vi åkte sedan för att handla till mig som
jag ska ha i lägenheten och efter det kom jag hem tog mig något att äta och nu satte
jag mig här, men hade tänkt att gå och packa nu och även duscha snart,
vill inte göra allt det där ikväll.. för jag ska ju till lägenheten ikväll!
så jävla jobbigt att börja packa vid fem eller något så tänkte vara i tid idag,
så kan man även åka i tid med.. hoppas helen hänger med mig. blir glad då.
puss



några bilder sen igår kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0