lägenheten

nu är jag i lägenheten!
fick sluta tidigare, redan kvart i ett så det var riktigt skönt.
mamma var i skövde så vi åkte tillsammans och tittade lite i affärer
köpte kaffe och handlade lite. jag fick ett par nya skor,klänning och t-shirt.
ska visa alldeles strax hade jag tänkt mig!
just nu sitter jag i lägenheten, mamma släppte av mig här som sagt var!
äter potatisgratäng och kött.. jätte gott hihi ska sticka till lindex en snabbsväng för
att köpa foundation sen när jag kommer hem måste jag plugga och duscha också,
gick nämligen in till johanna och beställde en klipptid så imorgon ska jag klippa mig.
TJA det behövs hehe. får se om helen kommer eller ej sen! hejdå
hade skinnjackan på mig idag för första gången, fan vad härligt det var.
har lust att spy på vinterjackan just nu hehe

Kommentarer
Postat av: Allie1432

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-05-17 @ 15:34:16
URL: http://allie1432.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0