lång dag

nu har jag äntligen kommit till lägenheten, skönt. jag är helt slut!
min kortaste dag i skolan denna vecka blev plötsligt den längsta..
badade ju det sista gjorde livräddningar, olika sim osv, det gick jätte bra.
efter det blev det att duscha och så sen åka till skolan och göra matteprov.
kändes okej men fortfarande si sådär, hoppas jag klarar mig nu.
ungefär vid fyra kom jag till mariestad, gick till oxen och köpte mig lite rostbiff hihi
för hade potatisgratäng här men behövde något till och så sugen jag blev på rostbiff
så nu ligger tallriken här brevid mig så jag ska hugga in nu hade jag tänkt.
min mage kurrar ihjäl så hungrig är jag.
fick reda på att vi hade datakunskaps prov imorgon och mums,
roligheterna slutar aldrig va? :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0