take your time.. don't live too fast.

kom hem rätt så nyss från första dagen på min praktik!
praktiserar ju här i mariestad så känns jätte skönt att inte få hålla på och pendla osv.
börjar tio varje dag tror jag, egentligen stänger det sex men jag får gå vid ungefär tre.
dagen var väldigt lugn, har typ inte gjort något! men det fanns ju inte så mycket att göra
och det är ju så i dessa tider. om någon undrar har jag min apu-plats på parelle,
hehe en kosmetik affär kan man säga med hudkrämer,smink,parfyer och så vidare.
trivs bra redan efter första dagen, min handledare Monica är otroligt snäll och rolig!!
så känns skönt att komma till någon som inte är en surpuppa eller något hihi
efter praktiken gick jag och köpte lite bröd och så på oxen och nu är jag i lägenheten.
nu har jag precis ätit mat, käka bacon och makaroner. alltså har inte ätit bacon på 500 år.
får se hur kvällen blir, så tråkigt att bara sitta här? hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0