torsdag

idag var det riktigt, riktigt segt på praktiken.
fanns verkligen INGENTING att göra så har inte gjort ett piss idag!
timmarna går riktigt segt då så att äsga.. men på min lunchrast gick jag och fikade
med mamma och mormor, jag och mormor delade på en tonfiskbaugett hihi.
för övrigt har jag inte gjort så mycket mer. bara ätit god mat hemma och så.
nu behöver jag kaffe och cocacola känner jag.. sen har jag fruktansvärt ont i min rygg
och nacke så det suger ju riktigt hårt.

lite nya grejer jag fick idag.


haha jaa... jag har köpt lösnaglar och lösögonfransar !!!!!!!!!
får se hur det det kommer gå. dom kommer säkert åka av lika fort som dom
åker på hahaha


en liten flaska på 200 ml.
Ett shampoo som ska ge lite mer ljusare ton åt blont hår.
känns som att mitt hår är lite halv färglöst eftersom vi bor i gråa trista sverige
så det inte kommer någon sol på det eller något.
står att man först ska tvätta håret med ja detta shampoo, skölja ur det direkt sen
tvätta igen så det kommer lödder sen ha det i några minuter.
har hört från andra att det ska vara bra!
endast 49 spänn också :) billigt


fick ingen bra bild.. men en brun söt blus från vero moda
99 kronor på rean!


Kommentarer
Postat av: Linn

Lösögonfransar in my <3, haha! :P

2011-03-25 @ 21:31:05
URL: http://linnjpeteri.blogg.se/
Postat av: LindaS

haha ja! du får ta och lära mig någon dag hur man sätter på dom!! haha nej men jag har faktiskt aldrig testat så känner att det inte kommer gå så bra hiih :)

2011-03-26 @ 14:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0