you wear me out, but it's all right now.

tjabba! haha.. igår åkte jag till linn (peteri) som var i otterbäcken.
har inte sett henne på ett riktigt bra tag så det var riktigt kul :)
vi drog drog till ronja och andreas en sväng där lite andra var,
tog det bara lugnt och snackade typ.. sen tillbaka till linn igen och
pratade och sov haha. så det blev en väldigt lugn men mycket trevlig kväll!
idag kom jag hem efter tolv och har inte orkat tagit tag i något.
varken packat, duschat eller något.. en riktig segråtta är jag.
imorgon har jag inga studiedagar som alla andra har, kuuul va? :) hihi
går dock på praktik nu i två veckor så det känns la helt okej.
börjar tio imorgon så känns helt okej! min apu plats är ju i mariestad
hepp nu har jag druckit upp mitt kaffe, ska hämta lite cocacola haha
åhh hade också tänkt att till våren nu och sommaren så ska jag ut och gå/springa!
okej.. jag har sagt sådär typ varje år typ innan april där att jag ska göra det,
men har aldrig riktigt gjort det. men ska verkligen försöka nu!
känns dock som att jag behöver någon som verkligen pushar mig.. eller hur säger man?
oj va mycket jag skrev nu aja ciaoooooo herrå hej då good bye tjarå


två bilder jag tog i september.. att det var så länge sen sist!
känns som att det nyss, kanske 2 månader sen eller något.
herregud tiden går verkligen fort egentligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0