13

myskvällen med mamma och helen har varit bra.
vi åt god mat, hyrde en film vid namn 13 (berättar mer om den där nere)
jag är jätte trött och har huvudvärk så ska nog gå och lägga mig faktiskt,
eller lite tv blir det kanske men.. det är ju en dag imorgon också.
hoppas huvudvärken försvinner för det bara gnager i huvudet.
ont i magen har jag haft också, fast det är för jag åt för mycket chips...
god natt på er!



vet att det står på värsta konsita språket men hitta ingen annan bild.
filmen var helt okej, fast lite föör seg för mig. dock väldigt sjuk film.
man kunde gissa hela tiden vad som skulle hända typ!
Men det var ju endel man kände igen i filmen som jason statham,
vår egen käre svensk alexander skarsgård haha, 50 cent, mickey rourke och så vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0