14/5 11 lördag



tjabbakrabba, blev inte så mycket uppdaterande igår men hade ingen tid
(låter så töntigt när jag säger det.. som om jag har världsmycket att göra hihi)
iallafall, jag och helen gymmade en kort sväng efter skolan sen hem och käkade
god mat och sedan fixade vi i ordning oss för vi skulle till shabby och fredrik som var
ensamma hemma! trotsade kalla vädret gjorde jag också och drog på mig en klänning haha,
fasen vad jag längtat efter att kunna bära klänning, dock var det väldigt kallt..
fast igår var det ju ingen värme!
är själv hemma hela morgonen typ och ja.. vet inte hur länge till men..
så funderar på att städa! haha snällt jag vet

bilder kommer nog senare!


Kommentarer
Postat av: Becka

hihi shabby och pampers menar du? :D

Vi ses senare :D

2011-05-14 @ 14:16:42
Postat av: Linda

haha oj! blev lite fel hihi! :D

det gör vi! ;)

2011-05-14 @ 15:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0