bara roligheter ju.

känner mig så glad just nu, det enda som skulle kunna krydda på mitt humör vore världens bästa väder också! då skulle jag vara jätte glad! haha men det kommer får vi hoppas!

-har inga problem med att det är skola imorgon, går ju bara måndag-onsdag sen är vi ju lediga tills på tisdagen.
-till helgen ska jag åka till bobby även och färga i mitt hår och klippa mig (vilket behövs veeerkligen)
hoppas dock han ej avbokar för då får jag spader :)
-när vi kommer tillbaka från ledigheten är det den sista veckan i skolan då vi bara ska göra roliga saker som modevisning och så vidare.
-helens student är och allt!
-veckan efter åker vi till mallorca,magaluf jag och helen och har en vecka vi aldrig kommer glömma!
sen hem till ett roligt sommarlov förhoppningsvis! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0