facebookdamp,mirre och så vidare

va fan är facebooks problem eller? jävla segt och fattar inget eller??
blir så förbannad!! försöker lägga in bilder så går det inte så testar en gång till så
funkar det så har man dubbelt så många bilder än vad man ska ha så måste man ta bort
dom men sen så funkar det inte att ta bort dom?! jag blir så arg, sega facebookfan.
aja min dag var bra idag!
hade ju make overn, kändes till början inget alls bra men sen blev det jätte bra! :)
dock så var mirre på våran skola och föreläste och det missade jag bara för jag gjorde
make overn så det kändes jävligt surt, hade varit kul att få höra!
men såg henne iallafall så det var ju riktigt trevligt haha
ikväll är det ju öppet hus på gymnasiet så då skulle hon föreläsa igen! kul ju :)
har varit hemma nu ett tag och bara chillat (hahaha) sen så sitter jag här.
och ja.. som sagt var försöker lägga upp fisbilder på fisbook. fisigt som tusan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0