klagar verkligen inte

kom precis in, har suttit ute med helen ett tag och myst i solen.
tycker fortfarande att det är lite sjukt att man kan sitta i linne och shorts efter klockan
sex utan att frysa ett skit, nästan vara svettig! är så lycklig just nu haha :)
ska berätta lite om dagen: skolan gick bra, fick ju sluta lite tidigare vilket var riktigt skönt,
speciellt i det fina vädret också.. ville bara UT kände mig som en fånge i skolan typ haha.
sen när jag kom hem gick jag till agnes där helen och becka även var,
blev en snabb solning sen gick vi till bistro och satte oss på uteserveringen och beställde
sallader, riktigt gott var det! och kul hade vi också, kom på många roliga saker haha!
synd att jag inte hade med mig kameran så jag kunde ta lite kort.. ja ja.
efter det så gick jag och helen hem till lägenheten, satte oss utomhus och myste ett tag.
funderar på att ladda upp en liten fin video på oss :)
nu är vi inne iallafall, jag ska duscha av kroppen strax, dock ej håret vilket egentligen behövs,
är riktigt flötigt och smutsigt men så får jag gå till skolan imorgon tyvärr heehehehhe
imorgon börjar vi 8.30 då vi har nationellt i engelska heeeela förmiddagen sen avslutar vi med
gympa i två timmar så slutar dagen, helt okej ändå.
oj va mycket det blev.. suger på att göra korta inlägg. herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0