monday shit

skolan gick bra, det praktiska provet gick helt okej.. kanske inte så jätte nöjd men.
fick reda på mitt engelska prov blev jätte nöjd, hör och läsförståelsen hade gått skit bra också.
efter skolan kom jag hem, jag och helen åkte och handlade inför veckan sen hem och gjorde maten.
efter maten tog vi en promenad och nu hamnade jag här.
tänkte skriva lite på naturkunskaps grej som jag kom på jag ej har gjort, fy mig.
imorgon är det kort dag, så blir det träning och tacolagning!
kom och tänka på en sak.. kommer ni ihåg när jag klippte mig sist?
klippte ju av värsta mycket ju om man jämför från första bilden till andra,
visst kanske lutar mig men haha! håret har växt en hel del sen dess kan jag säga
och så även har min snygga utväxt gjort :) någon behöver ringa bobby tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0