onsdag

min dag har gått bra! har varit på bra humör hela dagen hihi:)
skolan gick bra, började med 80 minuter nationellt prov i engelska,
gick bra förhoppningsvis! efter det var det vanliga lektioner,
jag rebecka och isabell gick och kollade i affärer och så.. imorgon ska vi ha en
make over på en person, tidningen kommer och tar lite kort och så vidare!
lite trevligt att bli vald ändå! så vi sprang runt lite och fixade med kläder och skor.
var ju lång dag idag men den gick rätt så fort, kom hem till mariestad då det blev
gympass med helen på actic sedan hem till hova! mat och så vidare,
har duschat och så för måste ju vara fräsch imorgon eftersom tidningen kommer haha.
hörs :) herrå


känns bra, dagarna rullar på vi är inne i maj, jag slutar den 9 juni och det känns så underbart.
min sommar ska bli så bra :)


jahaa nu vill vi ha detta dårå! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, det vore ju inga fel.. gud så härligt! :)

2011-05-04 @ 22:16:12
URL: http://amandakylen.blogg.se/
Postat av: Linda

nej men snart är vi ju där!! :) då måste vi slappa på stranden hihi :)

2011-05-05 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0