otur och jag har gått hand och hand idag!

sitter i min lägenhet just nu, waiting for my father!
ska jag berätta om min dag eller? jo började med att jag vakna då,
hade as ont i min panna och undrade vad fan det var som pågick,
kollade mig själv i spegeln: VÄRLDENS FETASTE BULA RESULTERADE DET!
jag vet dock inte om det är en finne eller om det är en bula?!
för liksom kan finnar bli så stora? om man tänker storleken av en chokladboll,
en normal byggd chokladboll, ja ungefär så stor är bulan (eller vare nu är)
eller ja den är ju inte så utåt pekande så om ni fattar. fattar inte vad det är.
så ville inte gå till skolan idag men var tvungen ändå, käkade ingen frukost på
morgonen heller så kul då.. var as hungrig fast sen fick det bli mcdonalds.
förövrigt har min dag gått rätt mellan, har slagit  mig flera gånger fast ändå,
den har varit bra!! fick ju sluta mycket tidigare också!
och imorgon börjar vi klockan tolv och har bara hjärt och lugnräddning i 1 timme och 40
minuter sen får vi åka hem igen, inga fel inga fel.
har ju på mig keps som ni ser.. det är sandras! hon var snäll och lånade ut den till mig
så jag kan dölja det jag har i pannan, vad det nu fan är.
happ ska passa på att skriva lite på en uppgift medan jag inte har ett skit att göra.
hej då hyenor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0