REDKEN extreme strength builder



jag berättade ju rätt så nyss att jag beställde hem shampo och inpackning,
kom i fredags eller när det nu var och som vanligt skickade dom in fel inpackning,
visste att något skulle bli fel bara för man beställer över intrenet.
den jag oftast brukar ha är den mörkblåa burken som är bra för mitt ljusa hår och
för slitet hår. blev sur först när jag såg att dom tryckt ner någon annan hårinpackning,
men det var någon ny inpackning som hade kommit från redken!
så jag behöll den och hoppas på att den är minst lika bra som den jag tidigare använder.
har testat den nya nu och än verkar reslutatet jätte bra! håret är mjukt och lent
(dock halvblött hihi)
får se om jag forsätter använda denna inpackning eller om jag går tillbaka till den vanliga
jag har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0