söndag

igår drog vi in till stan där crusingen var.
tyckte vi allt var lite här och var haha men vi käkade på bistro sen
slutade det med att vi hamnade hos hörjemos mormors lägenhet hihi,
där vi var själva ett tag.. var riktigt trevligt och hade det kul.
lite senare bestämde vi oss för att dra ut och se vad som hände..
var en hel del folk ändå ute för att vara sånt skit väder (fast jag var ju ute också så!? haha)
gick till lägenheten vid ca två eller något, somnade typ direkt!
imorse vaknade vi utav att farsan ringde, åkte hem direkt.. det är ju mors dag!
så det blev kaffe och fika när vi kom hem så fick mamma öppna lite presenter som hon fick
utav oss! nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra.. inget antar jag.
blir taco idag mums :)


och kolla vad som hade landat i postlådan då när vi kom hem!
jooo våra biljetter till mallorca,magaluf!!! iihh :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0