(((!!!SUN!!)))DAY

har haft annat för mig så inte suttit vid datorn men nu är jag här! tja!
kortfattat om helgen: på fredag drog jag och helen in till mariestad,
var först hos ludde med några sen vidare till ekudden för att grilla lite sen
blev det hemfärd rätt så tidigt!
lördagen: fin dag- sola sen efter det fixa sig så åkte vi till göteborg där det
skulle vara 60 årskalas, trevligt att träffa lite släkt som man inte träffar ofta!
kom hem lite innan fyra i morse! sen har jag bara legat lite i solen och käkat mat,
nu sitter jag här.. och det har typ inte hänt ett piss så datorn var inte så intressan
eller hur säger man? säger man intressan? aja haha!
idag är det söndag men jag bryr mig inte, vi är inne i maj så va fan.
skolan får gärna rulla på så det blir sommarlov.
sjukt att det snart är sommarlov alltså.. kan inte förstå egentligen.


bilder sen i fredags.. haha kan verkligen ha roligt i bilen.


bild sen igår på 60års kalaset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0