tisdag

nationellt prov i engelska hela förmiddagen gick ok, kändes bra iallafall :)
hade ju bara idrott där vi höll igång riktigt ordentligt! men gött var det haha!
sen åkte jag hem med en fruktansvärd huvudvärk och magen kurra så jag trodde
den skulle hoppa hur och springa och käka något själv... typ..
men bara bita ihop så drog jag och helen ett gympass på actic, gick bra som vanligt!
kom hem och käkade mat, otroligt fint väder ute idag och jag kände att man verkligen måste
passa på att vara ute så vi drog ut och satte oss i solen, sen kom becka!
vi gick till bistro och tog en varsin stor cola och bara satt ute på uteserveringen och mös :)
efter ett tag fick vi nog och solen var påväg ner så då gick vi hemåt!
nu sitter jag i lägenheten med kära syster, måste in i duschen nu.. är som en flötbomb!!!
äcklig och dan från träningen idag och håret är riktigt smutsigt.
har datakunskapsprov imorgon så ska kolla lite på det också, kanske senare haha.
först och främst: DUSCHEN.
kram tjaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0