11/9 2011

usch vilket tråkigt väder det är idag. helt trist.
ser inte fram emot månaderna som kommer nu det vill säga oktober,november,december
och så vidare. svinkallt,mörker och massa massa snö.
jag kommer flytta utomlands, det kan jag lova er :) går fan ner i en svacka när det är
vinter.. blir så deprimerad. blä.
denna helg har jag bara varit hemma och myst, inte gjort något alls känns det som.
men det var faktiskt rikigt skönt, kände att jag behövde ladda om batterierna lite
efter veckan innan så att säga.. haha.
just nu är mormor och kari i mallorca, det var 34 grader när dom kom ner dit !!
idag ska jag inte göra allt för mycket, blir själv hemma hela kvällen..
ska plugga lite hantverk, ska göra en redovisning imorgon som jag tydligen missa.
och så får vi ju inte glömma att det är 11 september idag, exakt tio år sedan planen 
flög in i world trade center (och även två till plan störta på andra ställen också va?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0