levels

min uppdatering är seg men känner inte så mycket för att skriva.
har ju börjat skolan igen nu och igår gick jag till kvart över fyra vilket var riktigt kul...
nu sitter jag och ska strax pallra mig iväg till bussen som tar mig till roliga skolan.
jobbigt att sitta och få hostattacker hela tiden i en packad buss. jätte mysigt tycker jag.
längtar tills jag kommer hem!! ska bli så mysigt.
ska även vara med schill uppe på bygget, snacka och sova där. trevlig kväll!
måste dra ciao
just nu. idag orkar jag inte sminka mig..
min underläpp har blivit sönderbränd :( gör så jävla ont haha
döör eller tror man kan säga att den blivit sönderbränd. fan asså.
och nej jag ska inte ha på mig flätor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0