Fråga

Anonym om DAGENS:
vad kostade det när du var hos bobby, och du färga ditt hår blondt där va? :)


Fick en fråga jag tänkte att jag kunde svara direkt på!
Har redan svarat på en sån här fråga men kan ta det igen.
Kan kopiera texten som jag svarade på en annan från juni!
Ja, jag färgade håret väldigt ljus hihi!
Om jag kommer ihåg rätt så kostade från 350 om en av hans
anställda klipper en, men om man vill att Bobby ska klippa en kostar det från 990,
det beror lite på hur man vill ha det kan jag tänka mig! 
Att fräga sig har jag inte riktigt koll på eftersom Bobby avfärgade mitt hår, la i toning
och blekte några slingor, men jag tror frägning osv går på fr.990 också.
Allt mitt sammanlagt gick på 3500 kronor iallafall! 
Men jag rekomenderar verkligen att gå dit om ni vill få ett jätte fint reslutat,Bobby och 
hans anställda var skit duktiga och alla var jätte trevliga! :) 
Men om du frågar efter färgning så kostar det ju inte 3500 utan antagligen mindre.
=)

Okej, jag blev väldigt ful på alla bilder vi tog men ändå..

plus här är håret verkligen helt nyfärgat.

men vad jag gillar med allt är också att håret blev så jäkla fräsch,

liksom blekning och så är det ju värsta man kan göra med håret men jag

tyckte det blev jätte fräsch och glansigt. vilket också är ett pluuus hihi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0